لحظات زیبا
 
 
منوی اصلی
صفحه نخـــــست
چــــاپ صفــــحه
خـــانه كردن وب
ذخـــــیره صفحه
پـست الکترونیک
بایگـــانی مطالب
در باره ی ما
 

سلام، سلام به همه دوستای خوب و مهربونم ، خوشحالم که یه سری به من زدین امیدوارم بهتون خوش بگذره .
موضاعات
ناگفته ها پروفسور جمشید درخشانی تعریف هوش مصنوعی عوامل هوشمند سند تاریخی لطیفه ترکی عاشقانه پیام عاشقانه جوک اس ام اس روز مادر داستانک نگذار زنجیر عشق به تو ختم شود بانوی حصازی بیریاترین بیان عشق به همسر در مقابل ببر وحشی روز کنکور دانلود پروژه پروژهRUP دانلود کتابها کتاب نظریه زبانها و ماشین آموزش برنامه نویسی C++ کدهای سی پلاس کد ضرب الحاق و meet کد برنامه فلوید سخن بزرگان سخن 1 بدون شرح ... کویر (دکتر شریعتی) کویر آکورد گیتار آکورد عکس های تاریخی هنری تغذیه بد نیست بدانید! طنز(شعر،عکس،داستان) گیله مرد فناوری اطلاعات فانتزیای بروبچز 4جوکی
پیوند وبلاگ
دانلود آهنگ جدید
کشکول شیخ بهایی
چیزنویس
خدای من
صدای پای یار
کلبه ی عشق
سیگار کشیدن برای من عشقبازی است با-مرگ
کامپیوتر آرینا
یکبار برای همیشه
MOD
حس زندگی...
جوکهای خنده دار
دور باش اما نزدیک...
شاه بیت
خوش گلدینگز عزیز دوغانلرم
دانستنیها
پشه
تیام
دبيرستان دانشگاه زاهدان
کلبه ی عاشقان
قوی تنها
اجتماعی
همه چی ...
وبلاگ اختصاصی احسان
در حسرت اما ...!!
ذهنیات من ...
ادم زمینی
پی سی نایت
...و سکوت
خودمو خودت
ساز سنتور
صرفا جهت ابتکار خطرناک سیاسی علمی و ...
Antiboy girls
سایت تفریحی و سرگرمی
سوژه خنده
نیمروز ازشبکه 3
♠از گل وا شده در دور ترین بوته خاک به تو ای دوست سلام ...♠
بیا تو حالشو ببر
سرگرمي + جووور وا جووور
یه چیزی می گم...یه چیزی بگو
به سايت رايموند باغوميان خوش امديد
پرنیاوحوریا
Farhang
وبلاگ نرم افزارهای مذهبی
برکه شادکامی
داستانهای جذاب و خواندنی
داستان کوتاه و آموزنده و اس ام اس باحال
دختر بهار
واللا ...به خدا
زیبا ترینهایم با تو
دوست داشتن
سرگرمی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبگرد و آدرس webgardy.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو ماهیانه
آذر 1392
مهر 1392
تير 1392
خرداد 1392
ارديبهشت 1392
دی 1391
آذر 1391
آبان 1391
مهر 1391
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
تير 1390
خرداد 1390
ارديبهشت 1390
فروردين 1390
اسفند 1389
نویسندگان
نویسندگان
پیوند وبلاگ
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

:: تمام پیوندها ::
 
طراح قالب و کد های جاوا...

كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

طراح قالب و کد های جاوا...

Www.LoxBlog.Com

کد های وجاوا :


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار سایت




آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 638
بازدید کل : 52360
تعداد مطالب : 184
تعداد نظرات : 218
تعداد آنلاین : 1

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


 



رستگاری نسل هفتم

ا در صدر این محصولات مادربرد Z۷۷X-UD۵H قرار داشت که به عنوان یک محصول مناسب پایدار، مناسب کاربران حرفه‌ای معرفی شد.

با معرفی مادربردهای سری Z۷۷ در نمایشگاه سبیت آلمان، گیگابایت تولید کننده‌ای بود که چندین مدل متفاوت از این سری را برای نیازهای مختلف کاربران ارائه کرد. در صدر این محصولات مادربرد Z۷۷X-UD۵H قرار داشت که به عنوان یک محصول مناسب پایدار، مناسب کاربران حرفه‌ای معرفی شد.

به گزارش ایتنا حرفه‌ای ترین مادربرد از سری Z۷۷ گیگابایت از ۳D BIOS بهره می‌برد.
این نسل از بایوس انحصاری گیگابایت که در مادربردهای سری X۷۹ معرفی شد، با کمی تفاوت در شکل و شمایل روی Z۷۷X-UD۵H هم قرار گرفت.
این بایوس روی دو تراشه MXIC MX۲۵L۶۴۰۶E تعبیه شده که هرکدام از آنها دارای هشت مگابایت حافظه هستند.
در صورت خرابی و کراش شدن بایوس اصلی، بایوس دیگر به بازیابی بایوس اصلی می‌پردازد.

با توجه به اینکه گیگابایت از نسل جدیدی از بایوس روی این محصول استفاده کرده است، نحوه کار با آن به دو حالت اساسی تقسیم می‌شود. حالت پیشرفته؛ که برای به طور خاص برای اورکلاکرها و کاربران حرفه‌ای طراحی شده است تا کنترل بیشتری روی مولفه‌های سخت‌افزاری داشته باشند.
حالت سه بعدی؛ برای کاربران کم‌تجربه‌تر ساخته شده است و محیطی کاملاً گرافیکی و رنگی همراه با نشانگر ماوس به آنها اجازه می‌دهد تا تغییرات مورد نیازشان را اعمال کنند.

با در نظر داشتن نیاز اورکلاکر ها به خنک کننده های غیر معمول و حرفه ای، گیگابایت سعی کرده است فضایی که سوکت پردازنده را احاطه می‌کند خالی از اجزا بگذارد تا بتوان از انواع خنک کننده ها در سایزهای بزرگ هم استفاده کرد.
کمی دورتر از سوکت، گیگابایت از ۱۲ فاز برای مدار تغذیه تمام دیجیتال مادربرد استفاده کرده است. ۸ فاز از این دوازده عدد برای تغذیه پردازنده در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، تعداد ماسفت ها در هر فاز از دو به سه ماسفت با کیفیت تر افزایش پیدا کرده است. با کمک مدار تغذیه تمام دیجیتال و برنامه ۳D Power قابلیت تنظیم و کنترل سه مولفه فرکانس، ولتاژ و فاز برای نقاط حساس مادربرد فراهم شده است. با این مدار تغذیه تامین توان پردازنده اصلی، VTT، پردازنده گرافیکی و حافظه با بالاترین دقت ممکن صورت می گیرد.

روی چهار شکاف حافظه مادربرد Z۷۷X-UD۵H می توان تا ۳۲ گیگابایت حافظه با بازه فرکانس ۱۳۳۳ تا ۲۸۰۰ مگاهرتز قرار داد. همچنین با توجه به عرضه کارت های گرافیک با قابلیت پشتیبانی از نسل سوم PCIe، روی این محصول ۳ شکاف از این فن آوری قرار گرفته است. هرچند که هنوز هم می توان از کارت های الحاقی نسل قبلی PCIe روی این شکاف بهره برد. همان طور که می دانید سرعت نسل سوم PCIe از نسل قبلی آن به دو برابر افزایش یافته است. روی این شکاف ها قابلیت استفاده از چندین کارت گرافیکی به صورت SLI و CrossfireX هم وجود دارد. از طریق چیپ ست Z۷۷ اینتل دو درگاه ساتا ۳.۰ و از طریق چیپ ست مجزای Marvell ۸۸SE۹۱۷۲ هم دو درگاه دیگر از همین نسل روی مادربرد قرار گرفته اند.
با قرارگیری درگاه mSATA روی مادربرد Z۷۷X-UD۵H، استفاده از درایو های حالت جامد (یا همان SSD) ممکن است. این درایو ها به کمک می کنند تا یک سری از برنامه های پرکاربرد روی این درایو قرار گیرند تا سرعت پاسخ گویی سیستم چهار برابر شود. گیگابایت برای شبکه نیز هم از چیپ ست اینتل و هم از چیپ ست Atheros AR۸۱۵۱-B استفاده کرده است. هرکدام از این چیپ ست ها قابلیت های خاص خود را دارند.

از دیگر فناوری های انحصاری که گیگابایت به روی مادربرد Z۷۷X-UD۵H تعبیه کرده است، فن آوری Ultra Durable ۴ است.
فناوری نامبرده از مادربرد شما در برابر خطرات روزمره ای که آن را تهدید می کند حفاظت می کند. خطراتی مانند رطوبت و نم، تخلیه الکتریسیته ساکن، قطع ناگهانی جریان برق و دمای بسیار بالا. گیگابایت همچنین برای هر درگاه USB که از طریق چیپ ست Z۷۷ کنترل می شوند از دو فیوز و برای درگاه‌های USB دیگر از یک فیوز جداگانه استفاده کرده است. در صورت از کار افتادن و صدمه دیدن یکی از این درگاه‌ها، همانند مادربرد های قدیمی دیگر همه درگاه های USB از کار نمی افتند.

همانطور که در ابتدای مطلب ذکر شد این مادربرد مناسب کاربران حرفه ای است، این محصول را می توانید با گارانتی آواژنگ در بازار های معتبر کشور پیدا کنید.


امکانپذیر شدن ترجمه کلمات از طریق لنز دوربین در سیستم آندروئید

 دو سال پس از سیستم عامل iOS ، سیستم عاملهای اندروید نیز از این پس مجهز به برنامه ترجمه کلمات از طریق لنز دوربین می شوند.

توسعه دهندگان برنامه ترجمه کلمات از طریق لنز دوربین (Quest Visual) سرانجام نسخه ترجمه کلمات از طریق سیستم عامل اندروید را در اختیار کاربران قرار دادند.

این برنامه که با عنوان " Word Lens" به معنای "لنز کلمه" ارائه شده کلمات را از طریق دوربین ویدئویی دستگاه مشاهده کرده و آن را در صفحه نمایش به زبان دیگری ترجمه می کند.

از آنجا که این برنامه از فناوری تشخیص بصری و ترکیب آن با یک دیکشنری کار می کند استفاده از این آن بدون ارتباط اینترنتی نیز میسر است.

این برنامه ابتدا برای سیستم عامل iOS به زبانهای انگلیسی/ اسپانیایی راه اندازی شد و اکنون توسعه دهنده این برنامه زبانهای ایتالیایی/ انگلیسی و فرانسوی/ انگلیسی را به آن افزوده اند که در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS قابل اجرا است.

دانلود این برنامه برای سیستم عامل iOS رایگان است اما بسته های زبانی برای کاربر 4.99 دلار هزینه دارد این درحالی است که نسخه اندروید آن با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی قابل دانلود است.

برنامه لنز کلمه از دوربین برای تشخیص متن استفاده می کند که این متن می تواند یک نشانه یا یک منو به یک زبان باشد، پس از این مشاهده دوربین دستگاه ترجمه این کلمات را نشان می دهد، اما واژه های اصلی نیز در پس زمینه قابل مشاهده است و ترجمه بدون هیچ تأخیر یا اتصال به اینترنت صورت می پذیرد.

نسخه 1.0 برنامه اجرایی لنز کلمه در 16 دسامبر سال 2010 منتشر شد و به سرعت با توجه بسیاری از سوی رسانه هایی چون وایرد، اکونومیست، سی ان ان، نیویورک تایمز، فوربز، وال استریت جرنال، ام آی تی، تکنولوژی ریویو رو به رو شد.

در چند روز نخست این برنامه در صدر فهرست برنامه های رایگان قرار داشت و درحال حاضر نیز به عنوان یکی از پرفروش ترین برنامه های iTunes تلقی می شود. اکنون نسخه 1.1 این برنامه ارائه شده است.


دانشمندان در حال ساخت دوربین‌های ۵۰ گیگاپیکسلی هستند!!

 

دانشمندان در آمریکا بر روی ساخت یک دوربین دیجیتالی کار می‌کنند که وضوح تصویر آن به مراتب بیشتر از وضوح تصویر در چشم انسان است.
کیفیت تصویربرداری این دوربین به حدی است که واحد سنجش وضوح تصویر در آن به گیگاپیکسل محاسبه می‌شود نه به مگاپیکسل.

به نقل از وب سایت techweb، دانشمندان لابراتوار نوادا ریسرچ در واشنگتن دی سی آمریکا در حال حاضر دوربین‌هایی با ۱.۴ و ۰.۹۶ گیگاپیکسل وضوح تصویر ساخته و آنها را با موفقیت آزمایش کرده‌اند.

این دانشمندان اظهار امیدواری کرده‌اند وضوح تصویر این دوربین‌ها را به ۱۰ تا ۵۰ گیگاپیکسل برسانند.

سازوکار تصویربرداری در این دوربین‌ها شبیه استفاده از پردازنده‌های موازی در ابررایانه‌ها است.

در واقع هر کدام از دوربین‌های گیگاپیکسلی از ۱۰۰ تا ۱۵۰ دوبین کوچک تشکیل شده و قادر است چشم اندازهای بسیار وسیعی را به تصویر بکشد.

تصویری که این دوربین‌ها قادر به ثبت آن هستند به مراتب وسیع‌تر از چشم اندازهایی است که توسط چشم انسان دیده می‌شود.

این دوربین‌ها که به سفارش وزارت دفاع آمریکا ساخته می‌شود بخشی از طرحی است که می‌کوشد دوربین‌هایی اختراع کند که انسان به کمک آن‌ها بتواند در تاریکی شب و فضاهای مه آلود و پردود راحت‌تر ببیند.

در حال حاضر دوربین‌های گیگاپیکسلی دو و نیم فوت مساحت و ۲۰ اینچ عمق دارند.


آخرین مطالب ...
» تبلیغ
» ترولهای خنده دار ...
» جوک جدید92
» سبک زندگی/ آنچه یک ازدواج را نحس می کند
» داستانک
» فانتزیای بروبچز 4جوکی
» جوک جدید92
» ترول های جدید....
» بدون شرح...
» پیش بسوی مدرنیته!!!!!؟؟

Home | FeedBack

Copyright © 2008 LoxBlog.Com . All Rights Reserved. Translation Www.NazTarin.Com